Strategy Execution
Οι τεχνολογικές εναλλακτικές λύσεις και οι τάσεις, σε συνδυασμό με τη μεγάλη ποικιλία διαθέσιμων εργαλείων και λύσεων τεχνολογίας πληροφοριών, έχουν καθιερώσει την ανάγκη άμεσης υιοθέτησης της κατάλληλης στρατηγικής συστημάτων πληροφοριών στις επιχειρήσεις, δεδομένου ότι οι επενδύσεις στην ανάπτυξη, αγορά, υλοποίηση και συντήρηση των απαραίτητων συστημάτων είναι μεγάλης σημασίας.Read More »
Performance Management & Balanced Scorecard
Διαχείριση της απόδοσης. Ανεξάρτητα από το πεδίο δράσης, όλες οι επιχειρήσεις βασίζονται σε δύο βασικές λειτουργίες διαχείρισης, προγραμματισμού και ελέγχου. Η εφαρμογή αυτών των λειτουργιών απαιτεί την εφαρμογή συστημάτων και στρατηγικών στόχων υλοποίησης μεθοδολογιών,Read More »
Business Process Management & Optimization
Η Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών (BPM) είναι ένα σύνολο υπηρεσιών και εργαλείων που επιτρέπουν τη διαχείριση διαδικασιών σε έναν οργανισμό:
• Ορισμός και ανάλυση της διαδικασίας
• Ροή εργασιών & αυτοματοποίηση
• Παρακολούθηση διαδικασιών
• Απόδοση της διαδικασίαςRead More »
• Ορισμός και ανάλυση της διαδικασίας
• Ροή εργασιών & αυτοματοποίηση
• Παρακολούθηση διαδικασιών
• Απόδοση της διαδικασίαςRead More »
Project Management
Η Διαχείριση Έργων είναι η εφαρμογή γνώσεων, δεξιοτήτων, εργαλείων και τεχνικών κατά την υλοποίηση ενός έργου που στοχεύει στην άμεση εκπλήρωση των αναγκών και των προσδοκιών των ενδιαφερομένων μερών.Read More »
Operations Management
Χρηματοοικονομικές Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Σύστημα τιμολόγησης με κοστολόγηση βάσει δραστηριοτήτων (Activity Based Costing)
Χαρτογράφηση των υφιστάμενων μεθόδων και συστημάτων τιμολόγησης και σχεδιασμός προτάσεων για τη βελτίωσή τους, με βάση:Read More »
Χαρτογράφηση των υφιστάμενων μεθόδων και συστημάτων τιμολόγησης και σχεδιασμός προτάσεων για τη βελτίωσή τους, με βάση:Read More »
CRM Strategy & Customer Analytics
Η στρατηγική διαχείρισης πελατειακών σχέσεων περιλαμβάνει την εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου επιχειρηματικού μοντέλου για τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες, τον εντοπισμό αναπτυξιακών ευκαιριών, τον καθορισμό στρατηγικών κατευθύνσεων και πρωτοβουλιών και την προετοιμασία σεναρίων για βελτιωμένη λειτουργία και κουλτούρα με γνώμονα τον πελάτη στον οργανισμό.Read More »